bikinikris!

I need your help! Nu är det så att jag endast har 1 bikini som går att använda. Mina från förra året är antingen trasiga, fula eller för små. Och ingen butik i hela jävla uppsala verkar ha någon snygg, användbar & prisvärd bikini. Den enda butik (som i detta fall är en nätbutik) jag har hittat en riktigt snygg bikini i är Victorias Secret. Men där kostar frakten lika mycket som bikinin och det kommer ju ta ett tag att få det om man säger så. Och fallet är detta att jag åker på klassresa nästa vecka, så jag behöver en ny NU. Någon som vet ett bra ställe att köpa fina, prisvärda bikinis på? Kommentera!

typ världens finaste bikini från Victorias Secret


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0