Svar på tal

Fick en fråga på inlägget innan:
Anonym om New york, new york:
Kommer ni att blogga när ni är i usa?

Svar: Jag kommer att ta med mig min laptop, men ingen internetuppkoppling. För det kommer kosta en hel del om man säger så. Men finns det gratis Wifi på hotellet kanske jag hinner slänga in ett inlägg under veckan. Kommer ju ha väldigt fullt upp ;) Om det inte finns gratis Wifi kanske jag kan söka upp en dator i lobbyn eller nått för en snabb uppdatering. Men antagligen blir det ingen bloggnig. Men efter USA är det bara att kika in, för då har jag ju shoppat som f a n. :D

/S

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Det brukar finnas gratis Wifi på starbuck så om ni bor nära en Starbuks-coffee och har tid så kan ni ju blogga, eller göra annat på datorn. Bara ett litet tips!

2012-03-31 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0