New york shopping - Victoria´s Secret

Där ser ni allt jag shoppade på Victoria´s Secret! I butiken hade de ett erbjudande på 7 produkter för 200 kr!! Så sjukt billigt och bra. Så jag köpte body mists, body lotions, body scrub och body wash. Skulle tro att det erbjudandet är riktigt populärt. När det gäller trosorna så var det inte exakt de på bilden. De jag köpte fanns inte på hemsidan nämligen. Mina trosor är mycket finare haha. Hoodien är riktig mysig och skön. För att inte nämna snygg. Den är over-size, så man kan gå runt i bara den med bara ben. Bh:n på bilden har en helt annan färg irl, men det var den jag köpte. Blommorna är rosa irl. Multi-way heter modellen. Vilket gör att man kan bära den på hela 8 sätt! Totally amazing. I Love Victoria´s Secret!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0